Ala dostaje 25 zł. kieszonkowego a jej młodszy brat Maciek 20 zł.
a) O ile procent kieszonkowego Ali jest większe od kieszonkowego Maćka ?
b) O ile procent kieszonkowe Maćka jest mniejsze od kieszonkowego które otrzymuje Ala ?

znaczek " * " mnożenie
znaczek " ; " dzielenie !

prosze obliczenia`

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T20:06:23+01:00
Ala - 25 zł kieszonkowego
Maciek - 20 zł kieszonkowego
a)
25 - 20 = 5
5 : 20 = 0,25 = 25%
Odp. Kieszonkowe Ali jest o 25% większe od kieszonkowego
Maćka.
b) 25 - 20 = 5
5 : 25 = 0,20 = 20%
Odp. Kieszonkowe Maćka jest o 20 % mniejsze od kieszonkowego
Ali.
38 4 38
2009-11-04T20:22:57+01:00
A) o 25 %
b) o 20 %
<robiłem metodą na krzyż więc troche trudno jest napisać obliczenie>
17 2 17