Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T18:55:01+02:00
Najbardziej chciałabym podziękowac Bogu za to,jaką mnie stworzył. Może nie jestem genialna,ładna ale jestem bardzi wierzącą w Boga i praktykująca religię. Chciałabym również podziękować,za otaczającą nas przyrodę.
Dziękuje za moich wspaniałych rodziców,z którymi dziele całe moje życie.
dziękuje za to wszystko Bogu w mojej rannej,wieczornej i codziennej modlitwie.
1 5 1
2010-04-14T18:55:03+02:00
Chciałbym podziękować Bogu za to, że dzięki niemu żyję. Za to, że wydał swego jedynego syna za nas. Za to, że stworzył nie tylko ludzi. Ale także dzień i noc, zwierzęta, ciała niebieskie. To dzięki niemu oddychamy. To dzięki niemu mamy wszystko. To dzięki niemu staramy się być lepsi...
1 5 1