Odpowiedzi

2009-11-04T20:04:05+01:00
Biling- WYDRUK, WYCIĄG, ZESTAWIENIE
Boss- ZWIERZCHNIK, SZEF
E-mail - LIST ELEKTRONICZNY, POCZTA ELEKTRONICZNA
Subwoofer- GŁOŚNIK NISKOTONOWY
Sponsor- FUNDATOR
Tuning- PRZERÓBKA, ULEPSZANIE, PODRASOWYWANIE
Trendy- NOWE WZORY, POMYSŁY
Weekend- KONIEC TYGODNIA, ZAPIĄTEK
5 3 5
2009-11-04T20:08:32+01:00
Mogę Ci je podać :
Okej
Sms
Mms
Sory
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T21:18:31+01:00
Bank- bank
ok-dobrze
logo-logo
bonus-premia
sportsman- sportowiec
uniform-mundurek
look- luknij, zobacz
weekend-tydzień
trendy- modne
team-drużyna
hard-ciężka
lunch- lunch
Camping- w Polsce domek letniskowy, obozować
singiel, singielka- sama
Disagner- Disajner, projektant
Skateboard- jazda na desce
CD-płyta kompaktowa
8 4 8