Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T20:06:14+01:00
Ohydna druhna je bułkę grahamkę patrząc na wahadło w zegarze.
Bohater czyha na buhaja.
Mama uwielbia bohomazy swojej córki
3 3 3
2009-11-04T20:06:19+01:00
Bohater czyhał na swojego wroga w wehikule.
Wahadło spadło na bohomaz druhny.
Buhaj zjadł ohyndą grahamke
5 4 5
2009-11-04T20:07:53+01:00
Podczas gdy ohydny pasterz pasł owce i zajadał się grahamką, buhaj czyhał przy krasuli. W międzyczasie bohater wahał się czy ratować druhnę. W wehikule czasu nie ma bohomazów :)
3 4 3