Odpowiedzi

2009-11-04T21:19:44+01:00
Mały Książe nauczył mnie że przyjaciel jest tylko jeden i że niema lepszych od niego przyjaciół.
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T21:42:43+01:00
Mały Książę na przykładzie swojej róży nauczył mnie że jeżeli ktoś jest dla nas wyjątkowy to nawet milion podobnych osób nam go nie zastąpi. Nauczył mnie również że Przyjaźń jest jednym z najcenniejszych skarbów, więc powinniśmy go należycie szanować.
1 5 1