Odpowiedzi

2010-04-14T18:59:41+02:00
A) 2+x=1/2(4+2x) ///*2
4+2x =4+2x
równanie tożsamościowe, ma nieskończoną ilość rozwiązań

b)2x-1=5+2x //-2x
-1=5
równanie sprzeczne, nie posiada rozwiązania

c)x-x-x=x-x
-x = 0
x = 0
równanie posiada jedno rozwiązanie x=0

d)3x-1=2(x+2)-5+x
3x-1=2x+4-5+x
3x-1=3x-1
równanie tożsamościowe, posiada nieskończoną ilość rozwiązań
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T19:00:17+02:00
C x-x-x=x-x
x-x-x-x+x=0
x=0
1 5 1
2010-04-14T19:03:06+02:00
A)2+x=1/2(4+2x)
x-x=-2+2
0=0 wiele rozwiazań
b)2x-1=5+2x
2x-2x=5+1
0=6 bez rozwiązania
c)x-x-x=x-x
x=0 wiele rozwiązań
d)3x-1=2(x+2)-5+x
3x-2x-x=4-5+1
0x=0 wiele rozwiązań