Odpowiedzi

2010-04-14T19:03:11+02:00
Właściwe korzystanie z pokarmu jest to prawidłowa dieta, którą zaleca się każde mu człowiekowi na Ziemi, Jednak, nie wszscy zalecają się do takiej diety z tego powodu powstają rózne problemy związane z układem pokarmowym.
Jeżeli Ci pomogłem licze na naj :D Pozdro :P
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T19:05:18+02:00
1. Nie obżerać się zbytnio (nieumiarkowanie w jedzeniu i piciu - jeden z 7 grzechów głównych)

2. szanować go, ponieważ jest on wynikiem ciężkiej pracy ludzi danym prosto od Pana Boga

Może coś bliżej - katechecie chodziło o pokarm jako zwykłe jedzenie czy Ciało Pana Jezusa?
1 5 1