Odpowiedzi

2010-04-14T20:31:36+02:00
Za oknem była bardzo piękna pogoda. Do pokoju wpadały ciepłe promyki słońca. Słyszałam szum fal... Patrząc natak piękny krajobraz, myślałam wtedy o sensie życia. Jak to jest? Po co żyć? Myślałam o mojej rodzinie, która została na wakacjach na Hawajach. Tutaj jest równie pięknie. Myślałam, że w każdym miejscu da się dostrzec coś pięknego..
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T20:32:43+02:00
Wtorek.22.04.2010r
Drogi Pamiętniczku,
Dzień dzisiejszy muszę uznać za niezwykle zwariowany! Zdarzyło się tyle, że można byłoby napisać o tym opowieść czy sztukę, do czego może kiedyś dojdzie. Wczesnym rankiem przyjechał do mnie brat z rodziną . Ledwo zdązyłąm zapropomowac cos do picia moi bratankowie juz zdązyli pobiec do saloniku i w między czasie pozdejmowali wszystkie albumy. Gdy zdązyałm ogarnąc ten chaos przybyła moja dobra przyjaciułka która miała wczoraj taki przedziwny dzien , ze opowiedzenie go nie zmiesciło by sie w tym pamiętniku. Gdy moi bratankowie szykowali sie do snu spotkało mnie pewne zdumiewające wydażenie za oknem ujzałam cos niewiarugodnie pięknego- przyjemość , epikurejską przyjemnosc . Zielone drzewa , szum wiatru i łągodny spiwe ptaków ... to było niesamowite !! Teraz gdy dzien dobiega końcowi uświadamiam sobie jakie wszytko woku jest kruche , błache i ze nalezy kozystac z zycia jak najwięcej .
A więc drogi pamiętniku do jutra!

mam nadzijej ze pomogłam choc troche :)
2 3 2