Odpowiedzi

2010-04-14T19:10:27+02:00
1.amplituda
częstotliwość
okres drgań
2.okres drgań - czas w którym ciało wykonuje jedno pełne drganie
amplituda - maksymalne wychylenie z położenia równowagi
3.fale podłużne - gdy drgania odbywają się równolegle do kierunku rozchodzenia się fali
fale poprzeczne - gdy drgania odbywają się prostopadle do kierunku rozchodzenia się fali
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T19:11:53+02:00
1.położenie równowagi, amplituda drgań, okres drgań i częstotliwość drgań.
2.amplituda - odległość od położenia równowagi do maksymalnego wychylenia się ciała
okres drgań - czas w którym ciało wykonało jedno pełne drganie
3. fala podłużna-to taka w której kierunek drgań cząstek ośrodka jest równoległy do kierunku rozchodzenia się fali
fala poprzeczna-to taka w której kierunek drgań cząstek ośrodka jest prostopadły do kierunku rozchodzenia się fali

to jest na pewno dobrze :D
7 4 7