1. Co mówi szatan (wąż) ?
2. Czy prawdą jest to, że ludzie mogą być podobni do Boga ?
3. Na czym miała polegać przyjaźń pomiędzy szatanem, a niewiastą (Ewą) ?

Daję sporo punktów, więc wymagam sporej odpowiedzi. Jeżeli znajdę treść Waszej odpowiedzi w internecie zgłoszę spam...

3

Odpowiedzi

2009-11-04T20:18:44+01:00
1. Wąz mówił zeby Ewa sprubowała jabłka i dała adamowi. Jabłko było zerwane z drzewa zakazanego i wąż chciał skusić Ewę do grzechu.
2. Ludzie mogą być podobni do boga gdyż to on nas stworzył, jest naszym ojcem a ludzie zostali stworzeni na podobieństwo boga.
3. przyjażn Ewy i ęza miała sie opierać na grzechu. Gdy niewiasta spróbuje owocu z drzewa zakazanego wszyscy ludzie będą objęci grzechem pierworodnym . ;]
2 2 2
2009-11-04T20:21:18+01:00
Powiedział: "Na pewno nie umrzecie! Ale wie Bóg, że gdy spożyjecie owoc z tego drzewa (...) tak jak Bóg będziecie znali dobro i zło."

Moga być podobni, ponieważ Bóg stworzył ludzi na swoje podobieństwo, celem jego było to, że mieli oni być dobrzy i dał im wolną wolę.

"Wprowadzam nieprzyjaźń między ciebie a niewiastę, pomiędzy potomstwo twoje a potomstwo jej: ono zmiażdży ci głowę, a ty zmiażdżysz mu piętę."
Nieprzyjaźń miała polegać na tym, że dzieci Ewy miały zabijać węże, które symbolizują szatana.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T20:27:13+01:00
1. Co mówi szatan (wąż) ?

Chodź dam Ci soczyste i piękne jabłko.
Spróbuj będziesz taki sam jak Bóg.
Będziesz znał dobro i zło. Jakże mylne i kuszące stwierdzenia kuszącego. No właśnie co mówi szatan?
Szatan ma jeden cel:
-Zniszczyć owczarnię Chrystusa!

2. Czy prawdą jest to, że ludzie mogą być podobni do Boga ?
Ba, to jest pewne. Najpełniej ukazało się to w postaci, osobie Jezusa Chrystusa. Przecież On stał się takim jaki jest człowiek.
Dodatkowo motyw jacar - co oznacza lepić.
Bóg ulepił człowieka i tchnął w jego nozdrza (ciał) życie duszę. Jesteśmy dziećmi bożymi, bo przyjęliśmy Chrzest!

3.Na czym miała polegać przyjaźń pomiędzy szatanem, a niewiastą (Ewą) ?

Dosyć kontrowersyjne stwierdzenie.
Ewa jako pierwsza. Ewa jest można powiedzieć matką wszystkich ludzi i to ona ulegał namowie szatana, który podsuwał jej pokusy. Ona nie wytr5zymała dała się ponieść pysze. Szatan próbował ją sobie zdobyć i odciągnąć od Stwórcy.
1 5 1