Odpowiedzi

2010-04-14T19:08:33+02:00
Księga
księgi
księdze
księgę
z księgą
o księdze
księga


dziecię
dzieciny
dziecinie
dziecinę
z dzieciną
o dziecinie
dziecina
2 5 2
2010-04-14T19:11:28+02:00
M. księga
d. księgi
c. księdze
b. księga
n. księgą
m księdze
w. ksiega

m.dziecię
d. dziecia
c dzieciem
b. dziecię
n dzieciem
m. dzieciu
w dziecię
Myślę, że Ci pomogłem i liczę na naj Pozdro :P
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T19:17:19+02:00
M. księg/a, dziecię/końcówka zerowa
D. księg/i, dziecię/cia
C. księdz/e, dziecię/ciu
B. księg/ę, dziecię/końcówka zerowa
N. księg/ą, dziecię/ciem
Msc. księdz/e, dziecię/ciu
W. księg/o dziecię/końcówka zerowa

oboczności : g=>dz, brak
4 4 4