Odpowiedzi

2009-11-04T20:39:51+01:00
Nie pal papierosów, oszczędź sekundy życia.

Nie noś plecaka,będziesz miał garba.

Nie korzystaj z życia, później nie będziesz mógł.

Nie graj w piłkę,będziesz miał kontuzję.

Jedz cukierki, nie będziesz miał zębów.

Całuj się, będziesz miał hifa.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T20:46:41+01:00
Włącz telewizor, wyłącz rozum. Stwierdzenie bardzo trafne jak na nasze czasy. Zapewne każdy polak czy też każdy człowiek posiada telewizor w domu co też prowadzi do tego, że uzależniamy się od niego. Przychodzimy zmęczeni i jedyne na co mamy ochotę to obejrzeć ulubiony serial czy program telewizyjny. Telewizor zapewnia nam rozrywkę, którą po ciężkiej pracy potrzebujemy. Ale czy naprawdę nie możemy bez niego żyć? Włączając telewizor przestajemy myśleć. To źle ponieważ nie rozwijamy się. Pół biedy jak oglądamy jakiś serial przyrodniczy albo jakiś inny program edukacyjny. Przynajmniej coś z niego wyniesiemy. Oglądają tani serial niczego nie zyskamy, a przecież istniej wiele fantastycznych rozrywek np. kalambury z przyjaciółmi. Nie dość, że mamy kontakt z istotą ludzką to rozwijamy swoją wyobraźnie. Dobrą łamigłówką i rozrywką mogą być też krzyżówki itp. Ważne jest to by korzystać z telewizora z głową. Używać go do naprawdę potrzebnych i fajnych rzeczy. Po prostu nauczmy organizować sobie życie i czas nie tylko przed tym "pudłem" bo to wiele dobrego nam nie przyniesie. Co najwyżej duży rachunek za prąd.

Mam nadzieje że pomogłam :)
4 5 4
2009-11-04T21:09:13+01:00
Nie pal marihuany, bedziesz zielony.
1 5 1