Odpowiedzi

2010-04-14T19:10:03+02:00
Obwód trójkąta to suma wszystkich boków:
3x - 4 + 3x - 4 + 4x = 50
3x + 3x + 4x = 50 + 4 + 4
10x = 58 /:10
x = 5,8
odp.: A
22 4 22
2010-04-14T19:11:23+02:00
3x - 4 + 3x - 4 + 4x = 50
10x = 50 + 8 = 58
x = 5,8
odp A
22 2 22
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T19:12:46+02:00
50= 2(3x-4)+4x
50=6x-8+4x
-6x-4x=-8-50
-10x=-58 |:(-10)
x=5,8

chyba dobrze, ale nie jestem pewna...:)
mam nadzieje, że przynajmniej trochę pomogłam:))
30 3 30