Odpowiedzi

2009-11-04T20:14:12+01:00
Serdecznie zapraszam wszystkich..
Na wystawę, na której będziemy odczytywać listy napisane przez dzieci skierowane do Świętego Mikołaja.



..bo przecież każdy z nas wierzył (bądź nadal wierzy) w Mikołaja :)


Zapraszamy !!
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T20:19:04+01:00
Zaproszenie

Serdecznie zapraszam Szanownego Pana Kowalskiego
na otwarcie wystawy listów dzieci
do świętego Mikołaja
która odbędzie się 20.listopada.2009 r.
o godzinie 17:00
na ulicy słowackiego 23
Liczymy na Pana obecność.

.................
(tu wpisz swoje imię i nazwisko)
1 5 1
2009-11-04T20:34:28+01:00
Zaproszenie:
Zapraszam serdecznie wszystkich na wystawę, na której ukazane będą listy Bożo Narodzeniowe napisane przez dzieci do Św. Mikołaja. Wystawa odbędzie się 8 grundnia w MOK (miejskim ośrodku kultury) w Poznaniu o godzinie 16 lub dzień później od godziny 12-15. Wejście za symboliczne 2 złote które zastanie przekazane na dom małego dziecka.
Serdecznie zapraszamy