Odpowiedzi

2010-04-14T19:13:05+02:00
W-wa data

Droga eminencjo zwracam się z prośbą o udzielenie mi bierzmowania. Jest to dla mnie niezwykle ważne, ponieważ jako osoba wierząca chciałbym/łabym uczestniczyć w życiu kościoła, oraz doskonalić swoją wiarę.
Uprzejmie proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej prośby, z poważaniem ....
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T19:19:51+02:00
Droga Ekselencjo Księże Biskupie, zwracam się z prośbą o udzielenie mi sakramentu bierzmowania gdyż chciałabym wstąpić w pełni do wspólnoty chrześcijańskiej . Pragnę przyjąć ten sakrament w pełni świadoma. zamierzam uczestniczyć w życiu Kościoła, nie wyobrażam sobie życia bez Boga..bez coniedzielnych mszy..bez modlitw. również Moja rodzina dzieci będą wychowani w wierze chrześcijańskiej tak jak i ja zostałam wychowana.

wiadomo że data bierzmowania na górze i podpis ;d
no i d.e.k.b. na środku ; )
1 5 1