Odpowiedzi

2009-11-04T20:14:35+01:00
Jezu, Tyś jest tak dobry.
Tyś miłosierny zbawiciel, podający dłoń, przy każdym moim upadku.
Proszę Cię, Odkupicielu, wybacz mi wszystkie moje grzechy, bo Kocham Cię nade wszystko.
Tyś mą nadzieją, miłością.

:D
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T20:20:24+01:00
Panie Jezu, dziękuję ci za każdy dzień i za wszystko co mnie spotyka. Dziękuję za Twoją codzienną naukę, którą przyjmuję z pokorą. Ty mnie zbawiłeś przez śmierć na krzyżu i dla Ciebie będę z radością i podwójnym zapałem wstawał rano z łóżka. Amen.

przykładowa modlitwa