Odpowiedzi

2010-04-14T19:15:22+02:00
Prostopadłość -dwie proste tworzące przystające kąty przyległe do siebie .


Równoległość -dwie proste są równoległe (leżą naprzeciwko siebie) wobec siebie .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T19:20:07+02:00
Prostopadłosc jest to jedna z cech geometrycznych polega ona na tym ze prosta prostopadła jest do innej prostej leżacej musza posiadac katy przyległe , katy proste o miarze 90°

równoległosc - polega na tym ze dwie proste leża na przeciwko siebie równolegle

napisałam to jak najprosciej potrafiłam mam nadzieje ze pomogłam :)) licze na najjj :))
2010-04-14T19:39:34+02:00
Prostopadłość - dwie proste są prostopadłe, tworzą przystające kąty

Równoległość - dwie proste są równoległe, leżą naprzeciw siebie