Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T19:15:57+02:00
Sprawiedliwość, honor

Według mnie to właśnie te cechy, ponieważ sprawiedliwych osób jest niewiele w dzisiejszych czasach, więc z pewnością bedzie to cecha pożądana. Honor dlatego że nie każdy jest honorowy, a osoby z tą cechą są po prostu nadzwyczajne! Wkrótce z pewnością będa to cechy godne podziwu..
10 4 10
2010-04-14T19:17:52+02:00
-rycerze byli gotowi oddać swoje życie
-byli silni i wysportowani oraz ciągle dążyli do celu

wybrałam te cechy ponieważ rycerze właśnie za to byli cenieni i każdy rycerz z takimi cechami napewno byłby dobrym wojownikiem
52 2 52