Plis wynagrodzę dobre rozwiązanie

a)...8% z liczby 2000
b)...150% z liczby 0,44
c)...4,8% z 36
d)... 81 dziewięć jedenastych z liczby 3003
dziewięć jedenastych takie coś
.....9
....11

PRZYKŁAD
15% z liczby 20
15%----piętnaście setnych ----trzy dwudzieste
trzy dwudzieste*20=3

TO ułamki
..........trzy dwudzieste
piętnaście setnych
dziewięć jedenastych ...............

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T19:18:28+02:00
A) 8/100 = 4/50 = 2/25
2/25 * 2000 = 160

b) 150/100 = 15/10 = 3/2
3/2 *0,44 = 3*0.22 = 0,66

c) 4,8% = 48/1000 = 24/500 = 12/250 = 6/125
6/125 * 36 = 216/125

d) 81 + 9/11 = 900/11
900/11 * 3003 = 900*273 = 245700

Jesli w d) miały być procenty, to wynik będzie 2457 :)

Pozdrawiam.
1 5 1
2010-04-14T19:29:16+02:00
Rozwiązanie zadania w załączniku (żeby lepiej pisać ułamki)
1 1 1