Odpowiedzi

2010-04-14T19:18:12+02:00
1.Cytrusy: np.pomarancze,mandarynki,cytryny,Owoce:mango,banany,melony
2.Warzywa;batat(slodki ziemniak),
3.przyprawy:szafran,cynamon,galka muszkatolowa
licze na naj:)
2010-04-14T19:30:31+02:00
Owoce(daktyle,kiwi,banany,granaty,ananas)
Przyprawy(imbir,kardamon,kurkuma,cary,cynamon)
Warzywa(bataty,sorgo,kminek,gałka muszkatulowa,)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T19:37:02+02:00
Warzywa - jarmuż, wilec ziemniaczany (batat), miechunka pomidorowa, bakłażan, oliwka europejska

owoce - kiwi, melon, marakuja, ananas, kakaowiec

przyprawy - imbir,kardamon,kurkuma,curry, gałka muszkatołowa