Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T19:17:55+02:00
Moim zdaniem najgorszym przedmiotem szkolnym jest Historia. No wiadomo trzeba wiedzieć o najważniejszych wydarzeniach dla Polski itp. , ale do czego nam potrzebna wiedza starożytna.
Setki dat których i tak nie zapamiętamy. Ogólnie przedmiot bardzo obszerny i na dodatek nudzący.
1 1 1
2010-04-14T19:19:52+02:00
Przykłady kicz np .sztuczne kwiaty , figurki , muzyka , film.

ja uważam za kicz np.figurkę z porcelany . jest ona ładna przemawia do nas ale jest oryginalna.
2010-04-14T19:20:58+02:00
Technika, ponieważ nie robisz nic tam pożytecznego. lutowanie, szycie, rzutowanie. tylko psuje ci średnią. Uważam, że technika powinna być robiona tylko dla chętnych uczniów, którzy sie tym interesują i to lubią. Jako dziwczyna twierdze, ze my nie powinnyśmy w tym uczestniczyć.