Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T19:15:31+02:00
A) (6x - 2y) : 2=3x-y

b) (-3a - 1 1/2) : (-3) =a+1/2

c) (2,4a - 1,6b) : 0,8 = 3a-2b

d) (4u - 6v) : ( - 1/2) = -8u+12v
2 3 2
2010-04-14T19:16:03+02:00
A) (6x - 2y) : 2=3x-y

b) (-3a - 1 1/2) : (-3) =a+1/2

c) (2,4a - 1,6b) : 0,8 = 3a-2b

d) (4u - 6v) : ( - 1/2) = -8u+12v
2 1 2
2010-04-14T19:16:35+02:00
A) (6x - 2y) : 2=3x-y

b) (-3a - 1 1/2) : (-3) =a+0,5

c) (2,4a - 1,6b) : 0,8 = 3a-2b

d) (4u - 6v) : ( - 1/2) = -8u+12v
1 1 1