Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T20:13:39+01:00
Epistolografia - sztuka pisania listów zgodna z obyczajami panującymi w danej epoce czy środowisku. Także dział piśmiennictwa zajmujący się listami i ich zbiorami, oraz utworami literackimi pisanymi w formie listów.

He he.. xDD
4 4 4
2009-11-04T20:14:08+01:00
Sztuka pisania listów zgodna z obyczajami panującymi w danej epoce czy środowisku. Także dział piśmiennictwa zajmujący się listami i ich zbiorami, oraz utworami literackimi pisanymi w formie listów.
2 5 2
2009-11-04T20:14:32+01:00
Epistolografia-sztuka pisania listów zgodna z obyczajami panującymi w danej epoce czy środowisku.Także dział piśmiennictwa zajmujący się listami i ich zbiorami, oraz utworami literackimi pisanymi w formie listów.
2 5 2