Odpowiedzi

2010-04-14T19:23:53+02:00
Myśl żę z biegiem czasu to wszystko sie wyprostuje gdybyś się niezawiódł to byś tego nie zrozumiał myślę że powinieneś sobie wziąć moją rade do serca ponieważ gdy słuchasz innych często to idzir na twoją korzyść.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T19:26:02+02:00
Czas leczy rany to znaczy;ze gdy cię ktos np skrzywdzi musisz poczekac przemyslec sobie wszystko ,a moze z czasem bedziemy w stanie przebaczyc drogiej osobie krzywde jaka nam wyrzadzila.
1 5 1