Odpowiedzi

2010-04-14T19:18:45+02:00
Na temat skrócenia lekcjii w twojej szkole xD
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T19:23:57+02:00
Szanowny Panie Dyrektorze
Należę do kółka teatralnego i w imieniu wszystkich organizatorów proszę o pomoc.
Chciała bym prosić o kostiumy na przedstawienie.chcielibysmy prosić o kostium złej czarownicy i wilka.
Jest nam bardzo potrzebny.Bo przedstawienie odbędzie się 20.04.2010.
Z poważaniem
organizatorzy
2 1 2