Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T19:22:45+02:00
- zanieczyszczenia przez odpady
- zanieczyszczenia przez wysypywanie śmieci do wód
- zanieczyszczenia z fabryk
- zanieczyszczenia przez wyciek olei itp. z okrętów, statków
1 5 1
2010-04-14T19:23:12+02:00
-zanieczyszczenia chemiczne
-zanieczyszczenia biologiczne
-zanieczyszczenia fizyczne
-ścieki
2010-04-14T19:28:57+02:00
-termiczne
- atmosferyczne
- naturalne