Hej mam przynieś płyte z piosenką którą słucham teraz(jakś młodzieżowa wspłuczesna) i uważam że to jest muzyka protetu niemam pojęcia jaka to może być piosenka mamy takrze oniej coś powiedzieć mamy udowodnić dlaczego to jest piosenka protestu? Jaka to piosenka jak już masz jakiś pomysł to pisać tutół piosenki i jak byś ją zinterpretował przed całą klasą ? Proszę o pełną wypowiedz!!!

2

Odpowiedzi

2010-04-14T19:25:16+02:00
Piosenka protestowa. Zaprezętuje piosenkę pod 52 Dębiec - To my Polacy.
Jest to piosenka mowiaca jak zle jest w naszym kraju. ta Grupa spiewa jak jest w polsce zle ale i tak na nic innego by tego nie zamienili.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T20:17:16+02:00
Najbardziej znanym protest songiem (bo tak to się fachowo nazywa) na świecie jest "Blowin' in the Wind" Boba Dylana. Pierwszym i najbardziej znanym polskim protest songiem jest "Dziwny jest ten świat" Czesława Niemena.

"Blowin' in the Wind" to piosenka sprzeciwiająca się ograniczaniu wolności człowieka i jego negatywnej (wg Dylana) postawie wobec innych ludzi i całego otaczającego go świata.

"Dziwny jest ten świat" to piosenka sprzeciwiająca się upowszechnieniu przemocy jako formy rozwiązywania problemów.

To są WSPÓŁCZESNE i MŁODZIEŻOWE piosenki. Współczesnym i młodzieżowym nie jest tylko to co powstało 2-3 lata temu...