Odpowiedzi

  • Logi
  • Początkujący
2010-04-14T19:23:05+02:00
Pomagają badać i poznawać przestrzeń kosmiczną oraz przywozić próbki na ziemię nie które satelity służą tez jako przekaźniki telewizyjne albo komórkowe
2010-04-14T19:24:35+02:00
Ludzie w ten sposób sprawdzają:
1. pogodę
2. chcą zobaczyć czy na innych planetach oprócz ziemi da się żyć
3. po prostu dla zabawy
4. by sprawdzić połączenia satelitarne np . programy naukowe
5. jak mówią w gazetach by sprawdzić kiedy nastąpi koniec świata
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T19:41:36+02:00
Na orbity okołziemski wysłano tysiace sztucznych satelitów: naukowo-badawczych, meterologicznych, wojskowych, radiokomunikatywnych. Wykonują one róznorodne zadania, np. fotografują powierzchnię Ziemi i odległe zakątki Wrzechswiata, obserwują pogodę, żeby ułatwić opracowanie prognoz, i przekazują na odległość sygnały radiowe. dziekin nim możemy rozmawiać przez telefony komórkowe z abonamentami nawet na innych kontynentach i oglądać zagraniczne programy telewizyjne.