Zrób wykres do zdania : Marcin pracował ciężko nad swoją kondycją fizyczną.

wykres zróbcie tak napiszcie tylko i jakieś strzałki czy coś byle było i żeby było określone jaki jest podmiot i orzeczenie i gdzie są przydawki :)

pomocy dam naj

2

Odpowiedzi

2010-04-14T19:28:00+02:00
Marcin
co robił?
pracował
jak?
ciężko
nad czym.?
nad swoja kondycją
jaką?
fizyczną?
25 4 25
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T19:29:39+02:00
Podmiot: Marcin
orzeczene: pracował



Wykres:

co zrobił ? /jak ?
Marcin------->pracował/ciężko
/
/Nad czym ? jaką ?
nad kondycją----------> fizyczną

ZAPAMIETAJ :KAZDE OKRESLENIE RZECZOWNIKA JEST PRZYDAWKA !!!
WIĘC JEST TO :
CIEŻKO- PRZYDAWKA