Odpowiedzi

2010-04-14T19:25:14+02:00
1000*1,12^3=1404,928≈1404,93zł
2010-04-14T19:29:03+02:00
1000*0,12=120
1000+120=1120
1120*0,12=134,40
134,40+1120=1254,40
1254,40*0,12=150,528=150,53
1254,4+150,53=1404,928=1404,93

Odp. Stan konta pana Grzegorza wynosi 1404,93 zł.
:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T19:32:12+02:00
12 % * 1000 zł = 120 zł
1000 + 120 = 1120 zł
12 % * 1120 zł = 134,4 zł
1120 + 134.4 zł = 1254,4 zł
12 % * 1254,4 z ł≈ 150, 5 zł
1254,4 z ł + 150, 5 zł = 1404.90 zł
Odp. Stan konta wynosi 1404.90 zł