Zad1.Połącz pojęcia bliskoznaczne.
window ekran
strona WWW witryna
odnośnik dziennik internetowy
serwis internetowy sposób przesyłania i formatowanie danych
blog hiperłącze
protokół sieciowy serwis informacyjny

Zad2.Uzupełnij zdanie.
URL(...Resource Lacator to...adres...pliku...w internecie.Jego ogólną... możemy... tak:protokół\\adres_komputera\ścieżka_dostępu\nazwa_pliku.
PILNE!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T20:36:30+02:00
Zad1.
window - ekran
strona WWW - witryna
odnośnik - hiperłącze
serwis internetowy - serwis informacyjny danych
blog - dziennik internetowy
protokół sieciowy - sposób przesyłania i formatowanie
Zad2.

URL(Uniform Resource Lacator to internetowy adres docelowy pliku w internecie. Jego ogólną strukturę możemy zaprezentować tak:protokół\\adres_komputera\ścieżka_dostępu\nazwa_pliku.

P.S. To drugie zadanie jest totalnie nierozgarnięte. Można w miejsce kropek oprócz Uniform wpisać wiele rzeczy i tak będzie pasowało. Ja zaproponowałem takie coś
Pozdrawiam
KIT
11 4 11
2010-04-14T20:45:21+02:00
Zadanie1
Window-->ekran
Strona WWW--->Witryna
Odnośnik---->Hiperłącze
Blog--->Sieciowy serwis informacyjny
Serwis internetowy--->Dziennik internetowy
Protokół sieciowy--->Sposób przesyłania i formatowania danych

Zadanie 2
URL-Uniform Resource Lacator to adres pliku w internecie.Jego ogólną (strukturę)możemy przedstawic następująco:protokół\\adres_komputera\ścieżka_dostępu\nazwa_pliku.

Pozdrawiam Turbodynomen:)
8 3 8