Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T19:29:54+02:00
Złamany uczeń.

W mojej szkole, są różni uczniowie którzy umieja i nie umieja sie zachować, Uczniowie potrzebują trochę refleksji przed lekcja, ale tez nie za bardzo zeby nie wyszli na takich ludzi , którzy nie maja rozumu ..

nie wiem co dalejj .
1 1 1
2010-04-14T19:31:30+02:00
Prawa ucznia są łamane

Każdy uczeń ma prawo do chodzenia do szkoły i uczenia się.( coś w tym stylu. Tylko rozwiń ten temat )