Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T20:25:32+01:00
56,25% z 800=0,5625×800=450 kobiet w nadlesiu 100%-56,25%=43,75% 43,75% z 912=0,4375×912=399 kobiet w podlesiu 450-399=51 odp. we wsi nadlesie jest o 51 kobiet więcej niż w podlesiu-pozdrawiam
86 3 86
2009-11-04T20:26:03+01:00
800×56,25%=450-kobiety w nadlesiu
912×56,25=513-mężczyźni w Podlesiu
912-513=399-kobiety w Podlesiu
450-399=51
Odp.Więcej o 51 jest kobiet w nadlesiu.
97 4 97
2009-11-04T20:29:26+01:00
912 * 0,5625 = 513 -mężczyźni Podlesie
912 - 513 = 399 - mężczyźni Podlesie

800 * 0,5625 = 450 - kobiety Nadlesie


450 > 399

450 - 399 = 51

Odp.: W Nadlesiu jest o 51 więcej kobiet.
41 4 41