Odpowiedzi

2010-04-14T19:27:32+02:00
Dużo, więcej i jeszcze więcej uśmiechu! :D
4 3 4
2010-04-14T19:28:15+02:00
- wstan z łóżka prawą nogą
- ładnie się ubierz, uczesz itd
- zjedz porządne śniadanie
- uśmiechnij się do lustra i cały dzień uśmiechaj się do wszystkich
7 2 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T19:36:53+02:00
Podstawa to średnio 6-8 godzin snu, ani więcej ani mniej. Poranek zaczynamy od minimum 3 minut gimnastyki, co usprawni naszą przemianę materii i da nam energię na cały dzień. Przywitajmy napotkanych domowników wesołym: "dzień dobry", aby rzeczywiście taki był. Potem poranna higiena, do śniadanka usiądźmy umyci, uczesani i ubrani, bo pożywne śniadanko w dobrej atmosferze to najważniejszy posiłek w ciągu całego dnia. Jeśli na dworze jest ciepło, obowiązkowo wpuśćmy do mieszkania troszkę świeżego powietrza. Oczywiście jeśli wybieramy się do pracy czy szkoły nie zapomnijmy o drugim śniadaniu. Gdy już opuścimy dom z uśmiechem na twarzy witajmy każdego znajomego, nawet jeśli znamy tego kogoś tylko z widzenia. Dzięki temu inni ludzie będą nas postrzegać jako dobrze wychowane, miłe i towarzyskie osoby. Tak zaczęty dzień jest gwarancją, że cały dzień będzie równie wspaniały jak poranek.
10 3 10
Komentarz został usunięty
Komentarz został usunięty