Odpowiedzi

2010-04-14T19:29:56+02:00
3*(3+2x)
* to jest razy
b
-2*(7-y2)
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T19:31:20+02:00
A) 3(2x+3)=6x+6
b)-2(7-2y)=-14-(-4y)

To jest calosc tego zadania jeżeli nie rozumiesz czemu tego nie da sie odjąć jeszcze bardzie albo dodać to się zapytaj mamy albo nauczycielki to ci to dokladniej wytłumaczą
Mam nadzieje ze pomoglam ;** Powodzenia
1 5 1
2010-04-14T19:31:27+02:00
A) 3(2x+3)=6x+6
b) -2(7-2y) =-14-4y