Odpowiedzi

2010-04-14T19:28:57+02:00
W zależy jakim przypadku
Grzyby jako warzywo jest bardzo korzystny
Grzyb jako pasożyt to nie !
1 1 1
2010-04-14T19:32:52+02:00
Korzystne :
-stanowią pokarm dla czło9wieka
-ich własciwosci wykorzystuje się w piekarnictwie
- grzyby pleśniowie odpowiadają za dojrzewanie serów pleśniowych
-niektore gatunki grzybow mają znaczenie w medycynie robi sie z nich antybiotyki

Niekorzystne :
- grzyby czesto pojawiają sie w produktach spozywczych np. chleb ,owoce
i człowieka powoduja choroby zwane . grzybicami
grzyby osiadające we narządach wewnetrznych moga prowadzić do śmieci .
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T19:33:52+02:00
Pozytywne:
1. W medycynie wykorzystywane są do produkcji leków (penicylina).
2. Są pokarmem dla ludzi i zwierząt.
3.Drożdże wykorzystywane są w przemyśle spożywczym i piwnym.

negatywne:
1. Powodują psucie się artykułów spożywczych i pasz.
2. Wywołują choroby np. grzybicę.