1.Joanna chciała zrobić pączki według przepisu .Miała wszystkie składniki ale tylko 3 jajka. Ile powinna wziąć poszczególnych składników aby zachować proporcje?
przepis:
-1,5 szkl. mleka
-1 kg. mąki
-200g cukru
-4 jajka
-1 paczka drożdży[ 5 dag]

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T19:30:55+02:00
1.Joanna chciała zrobić pączki według przepisu .Miała wszystkie składniki ale tylko 3 jajka. Ile powinna wziąć poszczególnych składników aby zachować proporcje?
przepis:
-1,5 szkl. mleka
-1 kg. mąki
-200g cukru
-4 jajka
-1 paczka drożdży[ 5 dag]


Odp:
1,125 szkl. mleka
0,75 kg mąki
150g cukru
3 jajka
3,75 dag (¾ paczki) drożdży
2010-04-14T19:31:12+02:00