Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T20:27:01+01:00
Historia mówi nam o przeszłości naszych dziejach naszych przodków, sztuki itp. np kroniki
2009-11-04T20:39:01+01:00
Historia mówi o przeszłości poprzez na przykład Źródła Historyczne:
- Pamiętniki
- Księgi
- Ozdoby
- Przedmioty Codziennego użytku
- Pałace
- Bronie
Historyczną Nauką jest także po części Archeologia która odkopuje różne pozostałości po dawnych czasach

Pozdrawiam :D