Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T19:31:46+02:00
"BrzydUla" to wzruszająco-zabawna historia Uli Cieplak, mało urodziwej i niezamożnej dziewczyny, która rozpoczyna pracę w renomowanej firmie zajmującej się, potocznie mówiąc, pięknem, czyli w Domu Mody Febo & Dobrzański
1 5 1
2010-04-14T19:33:50+02:00
Zależy jaki to projekt , ale to było o Uli która zaczęła pracę w firmie Febo&Dobrzański i oczywiście zakochała się w Dobrzańskim , możesz poszukać w necie !!!