Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T19:40:15+02:00
Hej Alu !

Dawno temu po dwóch stronach rzeki Złotej Łęczy spotkały się dwa plemienia : plemię germańskie do którego należał chłopak który był wysoki jak góra, zwany Berg ( po niemiecku berg to góra ). I plemię słowiańskie, do którego należała dziewczyna zwana, która lubiła kolor zielony zwana Zieloną.
Oni spotkali się nad brzegiem Złotej Łęczy i zakochali się w sobie. Potem załorzyli miasto : Zieloną Górę.
2 3 2
  • Logi
  • Początkujący
2010-04-14T19:40:28+02:00
Witaj Janek
Wiesz że w mojej miejscowości ......... panuje taka legenda że w nocy pomiędzy drzewami w lesie czają sie nocne karłate lódki któe zbierają grzyby i potem przynoszą gospodynią które się dziwią skąd znalazły sie te grzyby prosze napisz mi jakie u ciebie panują legendy lub zwyczaje

P.S kiedy przyjedziesz do nas na wies

Patryk
1 5 1