Odpowiedzi

2010-04-14T19:37:17+02:00
Cesarstwo uniwersalne - dobrowolny związek Gali Germanii Italii i Słowiańszczyzny
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T19:38:09+02:00
Uniwersalne (łac.universitas) - cały świat. Uniwersalne, ponieważ:

1 władca - cesarz
1 papież - biskup rzymski
1 religia - chrześcijaństwo
1 język - łacina

panowały w tym państwie.

Przykładem takiego państwa było Święte Cesarstwo Rzymskie Narodu Niemieckiego, czyli dobrowolny związek Galii, Germanii, Italii i Słowiańszczyzny.

liczę na naj :)