Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T20:33:19+01:00
Nie da się obliczyć pola trapezu nie znając jego wysokości! (chyba ze trapez jest równoramienny)
Ponieważ jednak podałaś jakie powinno być pole obliczyłam ze wysokość trapezu wynosi 12cm, znając wysokość oblicze pole, oto obliczenia:
(35cm+10cm)×12÷2=45cm×12÷2=540cm2÷2=270cm2
Odp. pole wynosi 270cm2
ps. 2 - kwadrat
:) mam nadzieje że ci pomogłam
3 1 3
2009-11-04T21:53:29+01:00
P=½(a+b) h
(35cm+10cm)×12÷2=45cm×12÷2=540cm2÷2=270cm2
2 2 2