Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T19:37:19+02:00
200% = 2
1008% = 10,08
9999% = 99,99

Przesuwasz tylko przecinek o 2 miejsca w lewo ; P
2010-04-14T19:38:11+02:00
200%= 2
1008%= 100,8
9999%= 900,99
1 1 1
2010-04-14T19:38:29+02:00
200%:
2,00 - w ułamku dziesiętnym.
2/1 - w ułamku zwykłym.

1008 %
1,80 - w ułamku dziesiętnym.
1008/100 - w ułamku zwykłym.

9999 %
99,99 - w ułamku dziesiętnym.
9999/100 - w ułamku zwykłym.