Odmień przez osoby wyrazy :
haben, sein, mögen, kommen, schreiben, heißen, hassen, wohnen, spielen, machen, lernen, fragen, schwimmen, jongliernen

najlepiej jakby to wyglądało w ten sposób
ich wyraz, wyraz , ....
du wyraz, wyraz, ....
er,sie,es wyraz, wyraz, ....
wir wyraz, wyraz, ....
ihr wyraz, wyraz, ....
sie, Sie wyraz, wyraz, ....
Z góry dziękuję za odpowiedź.

2

Odpowiedzi

2010-04-14T19:43:48+02:00
Ich habe, bin, mag, komme, schreibe, heiße, hasse, wohne, spiele, mache, lerne, frage, schwimme, jonglierne
du hast, bist, kommst, schreibst, heißt, hasst, wohnst, spielst, machst, lernst, fragst, schwimmst, jonliernst
er, sie, es hat, ist, kommt, schreibt, heißt, hasst, wohnt, spielt, macht, lernt, fragt, schwimmt, jongliernt
wir haben, sind, mögen, kommen, schreiben, heißen, hassen, wohnen, spielen, machen, lernen, fragen, schwimmen, jongliernen
ihr habt, seid, mögt, kommt, schreint, heißt, hasst, wohnt, spielt, macht, lernt, fragt, schwimmt, jongliernt
sie, Sie haben, sind, mögen, kommen, heißen, hassen, wohnen, spielen, machen, lernen, fragen, schwimmen, jongliernen
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T20:03:08+02:00
Ich habe,bin,mag,komme,schreibe,heiBe,hasse,wohne,spiele,mache,lerne,frage,schwimme,jonglierne
du hast,bist,magst,kommst,schreibst,heiBt,hasst,wohnst,spielst,machst,lernst,fragst,schwimmst,jonglierst
er
sie hat,ist,mag,kommt,schreibt,heiBt,hasst,wohnt,spielt,macht
es,lernt,fragt,schwimmt,jongliernt

wir haben,sind,mögen,kommen,schreiben,heiBen,hassen,wohnen,spielen,machen,lernen,fragen,schwimmen,jongliernen
ihr habt,seid,mögt,kommt,schreibt,heibt,hasst,wohnt,spielt,macht,lernt,fragt,schwimmt,jongliernt
sie haben,sind,mögen,kommen,schreiben,heiBen,hassen,wohnen,spielen,machen,lernen,fragen,schwimmen,jongliernen

daj mi najlepsza prace wszystko jest dobrze zrobione przycielo musisz zaznaczyc i przesunac i bedzie
3 3 3