Połącz podane informacje twoząc zdanie pojedyncze rozwinięte z jednym czasownikiem w formie osobowej.

1. Henryk szedł na egzamin .Szedł pewien niepokoju.Szła z nim mama.

2.Uczestnicy zatrzymali się.Była to wycieczka do lasu.Zatrzymali się na łące.Łąka była ładna i duża.

3.Było to na lekcji języka polskiego.Była to klasa czwarta.Uczniowie pisali wypracowanie.

2

Odpowiedzi

2010-04-14T19:41:24+02:00
1. Henryk szedł na egzamin z mamą.
2.Uczestnicy zatrzymali się na ładnej łące.
3.W klasie czwartej ucznowie pisali wypracowanie.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T19:44:10+02:00
Pełen niepokoju Henryk szedł na egzamin,a za nim mama.
Uczestnicy wycieczki do lasu zatrzymali się na ładnej i dużej łące.
Uczniowie klasy czwartej na lekcji języka polskego pisali wypracowanie.
2 4 2