Odpowiedzi

2010-04-14T19:38:04+02:00
1) -¹/₃y=10
y=-30
2) 6b-3=-9
6b=-6
b=-1
3)0,4m-2=-6
0,4m=-4
m=-10

Wystarczy tak szybko?
1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2010-04-14T19:39:38+02:00
1) -¹/₃y=10
y=-30

2) 6b-3=-9
6b=-6
b=-1

3)0,4m-2=-6
0,4m=-4
m=-10
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T19:42:45+02:00
1) -¹/₃y=10 /:(-1/3)
y=10*(-3)
y=-30
2) 6b-3=-9 /+3
6b=-6 /:6
b=-1
3)0,4m-2=-6 /+2
0,4m=-4 /:0,4
m=-40:4
m-10
1 1 1