Odpowiedzi

2009-11-04T20:29:15+01:00
Zdecydowalo o tym slynne greckie fallangi czyli dlugie dzidy

spartanie byli najlepiej wyczkolna armia swiata i prawdopodobnie to ich umiejetnosc zdecydowala o losach ich bitwy
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T21:58:50+01:00
- Dobrze wyszkolone wojsko spartiańskie i ateńskie
- Wybitni dowódcy
- Doskonała flota ateńska
- Chęć utrzymania demokracji
13 1 13
  • Olas
  • Początkujący
2009-11-04T22:36:04+01:00
Grecy do swoich okretów zbudowali specjalne pomosty ,kture były podczas bitwy przezucane na statki wrogów i dzieki temu bitwa była rozegrana jak na ladzie.Poprostu byli cwansi .
1 1 1