Odpowiedzi

2009-11-04T20:29:33+01:00
70% z 200=0,7×200=140 było meżczyzn 200-140=60-tyle było kobiet drugiego dnia 60% z 140=0,6×140=84 tylu mężczyzn wyjechało i 10% z 60kobiet=6 kobiet naukę konrynuowało 200-84-6=110 osób -pozdrawiam
1 5 1
  • bard
  • Początkujący
2009-11-04T20:31:21+01:00
100%-70%=30%

200*70%=140

200-140=60

60%*140=84

10%*60=6

140-84=56

60-6=54
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T20:31:06+01:00
200-liczba wszystkich osób
70% z liczby200- mężczyźni

200-100%
20-10%
20*7=70%=140

140-100% (mężczyzn)
14-10%
14*6=84 - tyle wyjechało mężczyzn
200-140=60 - liczba kobiet
60-100%
6-10%

6+84=90 -tyle wyjechało wszystkich osób
200-90= 110
Odp:.W drugim dniu kontynuowało naukę szycia 110 osób.
1 5 1