Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T19:45:11+02:00
Mowgli był uczciwym , pomocnym i odważnym chłopcem . Jego imię znaczy po polsku żaba , dlatego ponieważ gdy wilczyca go znalazła był mały i bezbronny . Miał wielu przyjaciół np
-niedźwiedzia Baloo
-panterę bagherę
i innych ,ale miał też wroga był nim tygrys Shere Khan , którego Mowgli pokonał - zabił go.
3 3 3
2010-04-14T19:46:40+02:00
Mowgli był to chłopiec wychowany prze zwierzęta. Nie był on zwykłym chlopcem. Przez zwirzęta zdobył instynkt, spostrzegawczośc i wiele, wiele innych cech(oczywiście dobrych). Nawet najodważnejszy chłopiec z szkoły przegrał by z nim w prościutkiej walce. Taki to był chłopiec:)
proszę daj mi że najlpesze.!
3 1 3