Odpowiedzi

2010-04-14T19:41:28+02:00
Wierzę że to nie musiało się stać , że to nie było specjalnie , jako wierzący pragnę wybaczyć zdadę słowem i czynem .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T19:53:01+02:00
Boże, wiem, że nie łatwo przebaczasz złym ludzią, ale proszę przebacz temu, który mnie skrzywdził. Wiem, że on teraz żałuje tego co zrobił i dlatego ja mu to przebaczam i proszę abyś zrobił to i ty. Amen.
2 5 2
2010-04-14T19:53:38+02:00
Panie Boże chciałabym Cię przeprosić za wszystkie grzechy. A przede wszystkim o łaskawość i dobroć dla osoby która mnie skrzywdziła. Proszę aby przejrzała na oczy i zważyła żę krzywdzi ludzi. Amen